workwithpaws.blogg.se

Shetland sheepdog, mops och welsh corgi cardigan

Välkommen

Publicerad 2013-09-11 17:55:58 i Allmänt,

Hej, 
 
Kör på en presentation lite snabbt om oss och ett välkomnade inlägg! :)
 
Jag som driver denna blogg heter Rebecka är 13 år och bor några mil utanför Stockholm. Bredvid mig har jag mina 4 fyrfotade vänner, av 3 helt olika raser. 2 mopsar, 1 sheltie, och sist och också minst en Welsh Corgi Cardigan. Allihop tävlas då och då och tränas flitigt inom det mesta. Det är också det bloggen kommer handla om. Så fort header och allt är klart kommer det komma uppdatering så ofta jag hinner och orkar. 
 

Fantasii/Fanta, shetland sheepdog: Min fina fluff, min efterlängtade sheltie. Fanta är en tjej med attityd upp över öronen, hon har verkligen inget vett utan livet är en lek som består av sheltieryck. Hon är min drömsheltie och som det ser ut nu ska hon få valpar nästa vinter. 

Pepsi,welsh corgi cardigan: Min drömhund, valpen som förvånar alla. Som charmar till sig uppmärksamhet men också så förarkär att andra hundar och människor är ointressant under jobb. Just nu finns det inte så mycket att säga hon är född 2013-05-27 så hon är bara valp änsålänge. Men kort sagt är hon redan min drömhund. 

Prillan, mops: Den "mopsen" som ingen kan förstå är en mops. Hon är en sån underbar hund och hon har en väldigt speciell plats i hjärtat. Hon är så otroligt go och glad och verkligen världens finaste och bästa mops! Finns inte så mycket att säga mer än att hon kan charma till sig kärlek och mat.

Malta,mops: Min älskade lilla Gris, som alltid vill göra mig till lags, som verkligen kämpar och försöker. Det gör ont i hjärtat att veta att snart finns du inte med mig på träningarna längre, att du snart ska bli pensionär. Du som har lärt mig så otroligt mycket och gjort att jag utvecklas, du visar alltid dom mindre hur man gör i agility och du förvånar mig varje träning över hur bra du är! 

 

 

 

Ni kommer så småning om få lära känna oss bättre och följa med oss på träning och tävlingbanor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela